۱۷ دی ۱۳۹۷ - آهنگ جدید - دانلود آهنگ جدید مرداد به نام یه مدت از سایت تهران سانگ . دانلود آهنگ یه مدت از مرداد .Download New Music By Mordad - Ye Moddat.
۱۷ دی ۱۳۹۷ - واسه یه مدتم شده میخوام بد باشم از همه کسایى که دوسم دارن رد بشم به خودم تکست میدم چرا بیدارى نصفه شب نگو دوسم دارى دیگه نزن حرفشم خیلی سخت ...
۱۸ دی ۱۳۹۷ - واسه یه مدتم شده میخوام بد باشم از همه کسایى که دوسم دارن رد بشم به خودم تکست میدم چرا بیدارى نصفه شب نگو دوسم دارى دیگه نزن حرفشم خیلی سخت ...
وارد نشده: کم
۱۸ دی ۱۳۹۷ - دانلود آهنگ جدید مرداد با نام یه مدت,Dawnload New Music Mordad Called Ye ... واسه یه مدتم شده میخوام بد باشم ... علیرضا روزگار - دارم کم میارم.
۱۹ دی ۱۳۹۷ - دانلود آهنگ جدید مرداد بنام یه مدت با کیفت 320 شعرآهنگ - Download New Music Mordad Ye modda. ... بهترین راهکار برای دانلود هرچه بهتر اهنگ های منتشر شده در وب سایت gratomic.com نصب اپلیکشن ... دانلود آهنگ مرداد حس بد.
وارد نشده: کم
دسته: آهنگ غمگین ، دانلود آهنگ جدید (تک آهنگ). دانلود آهنگ جدید حسام ... موزیک جدید و زیبای واسه یه بار از حسام و مژگان ... چقدر میخوای منو اینطوری بشکنی ... نگاه کن منو سرو ننداز پایین ... منو ببین،نیستی بد باختم ... واسه یه بارم کهشده دستامو بگیر
وارد نشده: باشم
۹ اسفند ۱۳۹۱ - دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مسعود امامی با نام یه مدت ترانه سرا: عرفان سلیمی ... یه مدت میخوامول کنم زندگی رو ... واسه اینکه خورشید چشمام بتابه

اگر شما هم مثل من بارها در گیر پیدا کردن اسم آهنگ شده اید توصیه می کنیم که از روش ... در همین مدت زمان چند ثانیه ای که توانستم به آهنگ مورد نظر گوش کنم، توانستم یک تکه از آن ... در نهایت با یک سرچ ساده در گوگل توانستم، آن را پیدا کنم و سریع دانلود کنم. ..... سلام دوست عزیز من میخواستم اسم آهنگ و نام خواننده آهنگهائی که در آرشیوم دارم و ...